poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Fragmenty libretta "Taniec Wampirów"


Kiedy idzie noc niesie pustkę i żal, nie wiem czego jest mi brak. 

Kiedy idzie noc mam tak cudowne sny, ale czuję lęk, gdy budzę się z nich. 

Ciało spowił mrok, jest we mnie dziwny niepokój, nie pojmuję skąd się bierze ten stan. 

Zguba grozi mi, pragnę ulec pokusie, którą w końcu zgotowała mi ta noc! 

Kiedy idzie noc czuję dotyk magiczny, jego źródła nie zna nikt. 

Wszystko jedno jak, pragnę odkryć nieznane, rzucę życie swe na szalę, na stos! 


W zatraceniu wolność jest! Tylko w Tobie ją odnajdę! 

Co dręczyło mnie we śnie, niech zachwyci mnie na jawie! 

Gdy z Tobą zanurzę się w mrok między odchłań, a blask!

Zapomnisz o rozdarciu, zatrzyma się czas.

Ogarnia mnie pragnienie i rozpala czar! 


Niech dzieją się te cuda, jak i w śnie, za dnia! 

Me serce to dynamit, tylko iskry mu brak! 

Bo wiem, że wiecznie chcę żyć, a wieczność zaczyna się dziś! Wieczność zaczyna się dziś... 

Miałaś kiedyś mieć wielką miłość po grób, zamiast tego idziesz na dno... 

Obłęd wciąga mnie i tak daleko jest dom, i tak daleko jest dom. 

Oddaję się dziś swoim snom...

2 komentarze:

  1. "o co wielbię idzie w dym
    Dewastuję to co sławię
    To co kocham aby żyć
    Unicestwiam własnym jadem
    Gdy ze mną zanurzysz się w mrok
    I zatracisz się w nim
    Zrozumiesz co to wieczność
    Pokochasz ten ból
    Okryta szczelnie moim cieniem"

    Kocham ten musical :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również bardzo go lubię :)
    Koleżanka wygrała casting.
    Za kilka miesięcy będzie premiera.
    http://www.facebook.com/WieczorWampirow

    OdpowiedzUsuń